Андрей Литвиненко. Дионис. Архетип.

Всім, привіт.

Якщо ви відкриєте вікіпедію , то побачите, що центральний міф Діоніса, це міф про його народження, та різні магічні перевтілення з моментом вмирання та переродження у більш розвинену форму,  вдосконаленого себе. Тому хочу відмітити,  що Діоніс це в першу чергу сила перевтілення. А рази з тим і готовністю нас перетворюватися, та бути потоковими.  Бо перевтілення це так само про потік, про відчуття життєвого потоку. Народженою від Пересефони та Зевса силою неба та природи. ця сила грунтовно відповідає за круговорот життя, та життєвої сили

Діоніс - багатогранний, в ньому багато ресурсу та захисних напрацювань. У нас в програмі були теж чудові міфи-містерії. Наприклад перша легенда, про те як Діоніс перетворив злих піратів на дельфінів. І скільки там гліфів: виноградна лоза та перевтілення, звірина сила. Якщо зачитати весь міф,  як послідовність змінених гліфів, то можна отримати багатовимірне захисне налаштування, яке буде корисне для кожного з нас. Особисто мені це сприймається, так наче я в центрі а навколо діють сили які захищають мене, перетворюючи моїх ворогів на дельфінів, які ще й цілком дружні до всього. В такому аспекті, я використовував це у практиці з Наталією, і відкрив для себе потенціал гліфу.

Також завдяки музиці, всім музичних інструментам вдалось наблизитись більше до містерій, та дозвілля прадавньої цивілізації греків, це дало сильне налаштування, не меншим ніж Сатири які ловлять Менад. Енергія Сатирів втілює собою  настирливу енергія, яка стоїть в основі життя, тому що без цієї настирливости нічого б не було. Це знов відсил до життєвої сили, як основи Діонісовської енергій. Особисто я відчуваю  це один з фокусів на потік життєвої сили. Радуюсь від того ця історія так добре описана за рахунок літератури та мифів, різних артефактів.що ми можемо цим всім користуватись.

 Ще один важливий аспект, який вказує на перевтілення - гліф театральна маска. Може ви не знали, але драма - це слово прийшло з Діонісійських містерій, коли розривали козла, ось цей момент і те як козел кричав, і як це не відбувалось описали через слово драма. Драматургіє характеризує перевтілення. Я як кінорежисер це знаю точно. Слідуючи законам драматургії, тих пікових точок де ми відчуває крах нашого світу але при цьому нас чекає новий світ. Так само і на зараз містерії Діоніса накладаються на наше життя, та обставинами війни, які вписуються у драматургію змін.

Ще хочу нагадати, що греки будували свій флот з кедрового лісу, принаймні це була фінікійська традиція, а вони перейняли. І тому не дивно, що в центрі посоха Діонісе знаходиться кедрова шишка, я думаю греки реально молились на неї, бо кедр давав розкіш та достаток. 

Знову додам, що Діоніс багатовекторний. Я закликаю до обговорення, кому які гліфи було б цікаво порзпаковувати? Текст створений в рамках курсу Діоніс (модуль 2).

Категория: